hydrotherapie – Fysiotherapie de Meierij

[ad_1]
Hydrotherapie in de Neul!

Sinds oktober 2014 biedt Fysiotherapie de Meierij in samenwerking met Zwembad de Neul een leuke vorm van therapie aan in het water: Hydrotherapie!

Hydrotherapie is een vorm van oefentherapie in het water, die door de verminderde invloed van de zwaartekracht geschikt is voor een grote groep patiënten. Door hydrotherapie kan pijn verminderen en kracht en mobiliteit toenemen, waardoor algehele conditie en belastbaarheid van de patiënt verbeteren.
Ziektes of aandoeningen waar hydrotherapie geschikt voor is zijn o.a:
Kanker, reuma, fibromyalgie, hartklachten, COPD en spierziekten.
Daarnaast is hydrotherapie geschikt voor mensen met bekkeninstabiliteit, rugklachten, artrose, whiplash klachten, balansproblemen of na een operatie (bijv. een nieuwe heup of een nieuwe knie).

Vergoeding:
Of hydrotherapie verzekerd wordt door uw verzekeraar hangt af van uw persoonlijke verzekering.
Indien er geen vergoeding vanuit uw zorgverzekering mogelijk is zal voor het consult hetzelfde bedrag in rekening gebracht worden als voor een reguliere behandeling.

Aanmelden kan door te bellen naar Fysiotherapie de Meierij op 0413-471227 of een mail te sturen naar info@fysiotherapiedemeierij.nl
Ook voor meer informatie kunt u vrijblijvend contact opnemen met ons of een kijkje nemen op onze website: /joostdevaan.nl/Hydrotherapie

hydrotherapie – Fysiotherapie de Meierij

hydrotherapie sint-oedenrode zwembad de neul hydrotherapie water